Kampanie Luigiego wykorzystujące wyszukiwania użytkowników
Jak wiadomo, kampanie produktowe osiągają bardzo dobre wyniki dzięki doskonałym słowom kluczowym, stronom produktowym i właściwemu ruchowi internetowemu. Z naszego doświadczenia wynika, że największy sukces odnoszą kampanie bazujące na hasłach wyszukiwań skutkujących konwersjami w e-sklepie. Nazwaliśmy je kampaniami Luigiego.
Danymi wyjściowymi kampanii Luigiego są te szukane hasła, które doprowadziły użytkowników do dokonania zakupu w e-sklepie. Na przykład: użytkownik wpisuje hasło w wyszukiwarce sklepu, odnajduje interesujący go produkt w wynikach wyszukiwania i go kupuje. Unikalną cechą kampanii jest współpraca z Luigi’s Box – internetowym narzędziem pozyskującym odpowiednie dane i automatycznie wysyłającym je do BlueWinston poprzez feed XML. Hasła wyszukiwania zebrane przez Luigi’s Box są wykorzystywane przez programowalne narzędzie BlueWinston do generowania słów kluczowych i ich automatycznego przekazywania na Twoje konto Google Ads.
Wyniki działania kampanii produktowych Luigiego
Kampanie te odnoszą bardzo dobre rezultaty, często lepsze od standardowych kampanii produktowych. Dlaczego te wyniki są tak dobre? Głównie dlatego, że kampanie Luigiego bazują na autentycznych wyszukiwaniach dokonywanych przez użytkowników na stronie sklepu. Kampanie te wykorzystują wyłącznie wyniki wyszukiwań użytkowników dokonujących zakupów. Do zalet kampanii należy większa skuteczność w konwersjach, niższe CPA i niższy współczynnik odrzuceń.
W skrócie, kampanie oparte na realnych wyszukiwaniach użytkownika)
E-sklep farmaceutyczny (3-miesięczne statystyki, 2017)
Searchterms in campaign | Total clicks | CTR (%) | Conv. rate (%) | ROI (%) | CPO (%) |
---|---|---|---|---|---|
Eligible: 2503 / Total: 3044 | 39707 | 22,18 % | 3,85 % | 38,99 % | 14,39 % |
Elektronika (3- i 1-mies. statystyki, 2017)
Searchterms in campaign | Total clicks | CTR | Conv. rate (%) | ROI (%) | CPO (%) |
---|---|---|---|---|---|
Eligible: 1315 / Total: 2097 | 9286 | 8,84 % | 2,78 % | 69,26 % | 11,82 % |
Eligible: 389 / Total: 473 | 1178 | 11,88 % | 4,80 % | 455,58 % | 3,60 % |
Porównywarka cen (3-mies. statystyki, 2017)
Searchterms in campaign | Total clicks | CTR (%) | Conv. rate (%) | ROI (%) | CPO (%) |
---|---|---|---|---|---|
Eligible: 52 / Total: 55 | 1780 | 3,11 % | 40,51 % | n/a | n/a |
Eligible: 1009 / Total: 1074 | 11637 | 4,43 % | 47,91 % | n/a | n/a |
Instrumenty muzyczne (3-mies. statystyki, 2017)
Searchterms in campaign | Total clicks | CTR | Conv. rate (%) | ROI (%) | CPO (%) |
---|---|---|---|---|---|
Eligible: 49 / Total: 56 | 521 | 5,46 % | 5,76 % | 401,73 % | 3,99 % |
Urządzenia i akcesoria fotograficzne (3-mies. statystyki, 2017)
Searchterms in campaign | Total clicks | CTR | Conv. rate (%) | ROI (%) | CPO (%) |
---|---|---|---|---|---|
Eligible: 31 / Total: 38 | 550 | 12,20 % | 3,05 % | 124,96 % | 8,89 % |
Produkty łazienkowe i ogrodnicze (1-mies. statystyki, 2017)
Searchterms in campaign | Total clicks | CTR | Conv. rate (%) | ROI (%) | CPO (%) |
---|---|---|---|---|---|
Eligible: 8 / Total: 23 | 4 | 21,05 % | 25,00 % | 4958,14 % | 0,40 % |
Klimatyzacja i oczyszczacze powietrza (3-mies. statystyki, 2017)
Searchterms in campaign | Total clicks | CTR | Conv. rate (%) | ROI (%) | CPO (%) |
---|---|---|---|---|---|
Eligible: 18 / Total: 22 | 239 | 18,26 % | 4,26 % | 20,39 % | 4,15 % |
Co jest potrzebne do rozpoczęcia kampanii Luigiego?
Rozpoczęcie korzystania z kampanii Luigiego jest bardzo łatwe. Wystarczy dodać krótki fragment kodu do Twojego e-sklepu i Luigi’s Box zacznie zbierać dane wyszukiwań. Możesz się zwrócić do nas lub bezpośrednio do pracowników Luigi’s Box o otrzymanie tego krótkiego skryptu. Następnie będziemy mogli tworzyć darmowe kampanie produktowe Luigiego. Gdy wszystko będzie gotowe, powiadomimy Ciebie, po czym będziesz mógł/mogła sprawdzić i uruchomić przygotowane kampanie. W miarę zwiększenia się ilości danych, zwiększy się także ruch z kampanii Luigiego.
Ile kosztuje generowanie kampanii Luigiego bazujących na wyszukiwaniach użytkowników?
Dostępny jest darmowy miesięczny okres próbny na usługi Luigi’s Box i BlueWinston. Przez pierwszy miesiąc możesz korzystać z obu tych produktów bez przeszkód i bezpłatnie. Sprzedawcy e-commerce doceniają darmową opcję tworzenia kampanii pilotażowych. Takie kampanie produktowe są w całości gotowe do sprawdzenia i uruchomienia. Dzięki temu większość pracy związanej z kampaniami jest wykonywana przez nas. Przygotowujemy kampanie bazując na naszym doświadczeniu, bez ponoszenia przez Ciebie kosztów.
Jakie dane pozyskuje Luigi’s box?
Luigi’s box pozyskuje dane wyszukiwań e-sklepu. Tymi danymi są np. wyszukiwane hasła, wyniki wyszukiwań, dane o nowych klientach itp. Dane te są wykorzystywane do optymalizacji wyszukiwania (możesz się skonsultować bezpośrednio z zespołem Luigi’s Box w sprawie optymalizacji wyników wyszukiwań Twoich produktów) i bardzo precyzyjnych i unikalnych kampanii produktowych Luigiego.
Broszura Luigi’s Box
Wypróbuj teraz za darmo
Napisz do nas na adres: support@bluewinston.com i dowiedz się więcej o kampaniach Luigiego!